8 واقعیت ناشناخته WordPress.com ممکن است متناسب با وبلاگ نویسان جدی نباشد
نوشته شده توسط : محسن راد

8 واقعیت ناشناخته WordPress.com ممکن است متناسب با وبلاگ نویسان جدی نباشد

جهان پخش شده اند ، استقبال می کنیم. تصمیم گیری برای شروع یک وبلاگ شاید آسان بوده باشد ، اما این نقطه ای است که روند تصمیم گیری واقعی شروع می شود.

از آنجایی که تصمیم به ایجاد یک وبلاگ شخصی یا تجاری گرفتید ، احتمالاً در مورد همه سیستمهای مختلف مدیریت محتوا که ممکن است بدست آورید ، اطلاعات دارید. تفاوت بین همه آنها وجود دارد ، و ممکن است تصمیم گیری برای اولین بار - برای کدام سیستم مدیریت محتوا سخت باشد. این یک موضوع کاملاً جدید است؛ در این مقاله فرض خواهیم کرد که شما قبلاً WordPress را به عنوان انتخاب خود انتخاب کرده اید.

طبق گفته W3Techs.com ، "WordPress توسط 60.1٪ از کل وب سایتهایی که سیستم مدیریت محتوای آنها را می شناسیم استفاده می شود. این 30.7٪ از کل وب سایتها است. " به دلیل همین تعداد ، عجیب نیست که وردپرس اولین چیزی بود که وقتی به آن ایده عالی در مورد وبلاگ غذایی ، وبلاگ مسافرتی یا هر نوع وبلاگ دیگری که ممکن است در ذهن داشته باشید به ذهن شما خطور کرد.

من در حال حاضر در راه ایجاد یک حساب کاربری WordPress.com هستم
صبر کنید ، عجله نکنید! فقط به این دلیل که WordPress.com یکی از اولین صفحات در گوگل بود ، به این معنی نیست که این بهترین انتخاب برای شماست.

ما قبلاً در مورد تفاوت های خود میزبانی شده و WordPress.com صحبت کرده ایم ، بنابراین این باید اولین توقف شما باشد. اختلافات کاملاً مهمی وجود دارد و ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از اتخاذ اولین تصمیم مهم ، همه آنها را مرور کنید. صادقانه بگویم ، جابجایی بعداً بین سیستم عامل ها چندان دشوار نیست ، بلکه کارهای غیرضروری را فقط به این دلیل می کنید که در وهله اول نمی خواستید یک ساعت اضافی برای مطالعه در مورد سیستم های مدیریت محتوا بگذرانید.

قبل از اینکه دلایل خوب WordPress.com برای وبلاگ نویسان جدی را به شما نشان ندهیم ، بگذارید به طور خلاصه موارد خوب را ذکر کنیم.

این برنامه رایگان است - می توانید بدون هزینه سکه حساب کاربری یک مبتدی را بگیرید
این مدیریت شده است - لازم نیست نگران فنی باشید؛ کارشناسان WordPress.com اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به طور مرتب اجرا می شود
شروع آسان - می توانید وبلاگ خود را ثانیه ها پس از ثبت نام در حساب آماده کنید
اگر این اولین بار است که از دنیای وبلاگ نویسی دیدن می کنید و تنها کاری که می خواهید این است که گاهگاهی در مورد موضوع مورد علاقه بنویسید ، حساب WordPress.com ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. اما قبل از اینکه بخش بازاریابی لبخند بزند زیرا آنها به تازگی مشتری جدیدی را پرداخت کرده اند ، مطمئناً باید به همه مشکلات جانبی WordPress.com فکر کنید .

به همین دلیل WordPress.com برای وبلاگ نویسان جدی سیر می کند
اگر همیشه قصد جدی شدن درباره بلاگ نویسی را دارید ، این موارد را در نظر بگیرید. همانطور که تصور می کردید ، آن حساب کاربری رایگان که یک دقیقه طول کشید تا بتوانید راه اندازی کنید ، با خرابی همراه است. قبل از اینکه سر خود را در مقابل میز قرار دهید فقط به این دلیل که انتخاب اشتباهی انجام داده اید ، این را در ذهن داشته باشید.

1. انتخاب محدودی از مضامین که می توانید استفاده کنید
وردپرس به دلیل تم های گسترده خود مشهور است . ده ها هزار مورد رایگان وجود دارد که می توانید از مخزن رسمی دریافت کنید ، و احتمالاً مضامین پریمیوم دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای مقدار معقول از رنگ سبز در بازارهای مختلف بدست آورید. اما ، تمام آن مضامین وردپرس برای نسخه خود میزبان این سیستم محفوظ است .

مضامین وردپرس
از طرف دیگر ، WordPress.com به شما امکان می دهد بخش کوچکی از تم های انتخاب شده را انتخاب کنید. به دلیل این واقعیت که همه چیز را برای شما اجرا می کنند ، پسران و دختران در WordPress.com مجبور به انتخاب این گزینه هستند. اگر آنها به شما اجازه می دادند هر چیزی را که می خواهید نصب کنید ، کل موضوع حس می کند. و در حالی که این یک دلیل معتبر برای محدود کردن تعداد مضامین است ، واقعاً باعث می شود که شما نتوانید موضوعی را که واقعاً می خواستید دریافت کنید.

در زمان نوشتن این مقاله ، فقط 171 موضوع رایگان وجود دارد که می توانید در حساب رایگان خود دریافت کنید. و اگر می خواهید از هر موضوع دیگری استفاده کنید ، این اولین نقطه ای است که حساب رایگان شما به حق بیمه می رسد - مجبور خواهید بود برای تم های اضافی هزینه کنید و حساب خود را به روز کنید.

2. بسیاری از افزونه ها فقط لیست را تهیه نکرده اند
پس از انتخاب طرحی که نمایانگر وبلاگ شما باشد ، افزونه ها چیزی هستند که بدون آن قادر به اجرای وبلاگ خود نخواهید بود. وردپرس به هزاران افزونه رایگان و پریمیوم معروف است که سایت شما را به هر چیزی که می خواهید تبدیل می کنند. هرچه به ذهن شما خطور کند شانس بالایی وجود دارد که یک افزونه رایگان برای آن پیدا خواهید کرد.

در حالی که نسخه خود میزبان به شما امکان می دهد با نصب افزونه ، از هرکدام از آنها استفاده کنید ، حساب رایگان در WordPress.com وجود نخواهد داشت.

یک وجود دارد لیست محدود از پلاگین های گنجانده شده شما قادر به استفاده خواهد بود، و این آن است. اگر هرکدام از آنها را دوست دارید ، از آنها استفاده کنید ، اما اگر می خواهید چیز پیچیده تری داشته باشید ، فقط آن را فراموش کنید یا به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید تا بتوانید حساب را به روز کنید. ساک نمی کند!

3. طراح را در خود نگه دارید
بیایید بگوییم که شما با این واقعیت حل و فصل کرده اید که نمی توانید تعداد زیادی از مضامین را انتخاب کنید. شما یک مورد آزاد را انتخاب کرده اید و از آن لذت می برید. خوبه. اما دیر یا زود ، شما می خواهید چیزی در مورد آن تغییر دهید.

شاید شما بخواهید طرحی که هدر طراحی می کنید را تغییر دهید ، یا شاید بخواهید بخشی از آن را به طور کامل تغییر دهید. محدودیت دیگری وجود دارد که ممکن است روز شما را خراب کند. WordPress.com فقط به شما اجازه نمی دهد همه چیز را که می خواهید با یک حساب کاربری رایگان تغییر دهید.


اشتباه نکن شما هنوز هم می توانید موضوع خود را سفارشی کنید ، اما معمولاً به معنای تغییر مجموعه از پیش تعریف شده از رنگ ها یا اندازه قلم است. اگر تصمیم دارید خلاق باشید و از تکنیکی که به صورت آنلاین پیدا کرده اید استفاده کنید ، آن را فراموش کنید. شما نمی توانید از یک نقطه خاص فراتر بروید ، و سفارشی سازی های طرح صفحه عملاً وجود ندارند.

4- آیا می توانید بدون کد سفارشی بروید؟
برای استفاده از قدرت JavaScript در وبلاگ شخصی خود نیازی به رمزگذار نیستید. امروزه اینترنت پر از آموزش های شگفت انگیز است که شما را در روند نصب ویژگی های جدید در سایت وردپرس راهنمایی می کند. شما حتی می توانید به راحتی تمام قطعه های کد را که چیز جدیدی برای وبلاگ شما ارائه می کند ، دریافت کنید. اما ، هنگام استفاده از حساب کاربری رایگان WordPress.com ، می توانید در کل آن را فراموش کنید.

خواندن توصیه شده: JavaScript [ورق تقلب]

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که تصمیم دارید یک فرم انتخاب را از یک سرویس پستی محبوب مانند MailChimp اضافه کنید . هنگام استفاده از نسخه خود میزبان وردپرس ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که به حساب MailChimp خود بروید و کد را کپی کنید. بله ، شما آن را حدس زده اید - این در WordPress.com کار نخواهد کرد زیرا این کد شامل JavaScript است که در حساب های WordPress.com رایگان پشتیبانی نمی شود.

5- وبلاگ شما فقط یک بستر بازاریابی است
آیا می دانید بعد از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان در WordPress.com به Automattic اجازه می دهید از وبلاگ خود برای اهداف بازاریابی استفاده کند؟ بله ، همانطور که شرایط خدمات آنها به وضوح نشان می دهد ، "Automattic حق دارد تبلیغات را در وبلاگ شما نمایش دهد ، مگر اینکه شما یک ارتقاء بدون آگهی یا یک حساب سرویس VIP خریداری کرده اید."

بنابراین ، خواه آن را دوست دارید یا نه ، بازدید کنندگان وبلاگ شما با تبلیغات ارائه شده توسط Automattic منحرف خواهند شد. و نه ، شما هیچ سهمی از درآمد دریافت نخواهید کرد.

همچنین ، فراموش نکنید که به پایین یک وبلاگ رایگان در WordPress.com بروید یا به نوار ابزار نگاهی بیندازید - Automattic از این مکانها برای نمایش متن انتساب یا پیوندهایی استفاده می کند که نمی توانید تغییر یا حذف کنید. این به عهده شما نیست. شما به سادگی مجبور به ذکر WordPress.com یا نویسنده موضوع ، به عنوان مثال ، به طور مستقیم در سایت خود هستید.

6. دامنه شما چیست؟
به محض اینکه وبلاگ خود را جدی ببینید ، باید نام دامنه خود را تغییر دهید. هنگام آزمایش مهارت های خود ، داشتن دامنه yourblog.wordpress.com کاملاً مناسب است. اما داشتن چنین دامنه ای مانع از جذب بازدید کنندگان جدی می شود. دامنه رایگان که در WordPress.com دریافت می کنید به نظر نمی رسد که شما وبلاگ خود را جدی بگیرید و به همین دلیل ممکن است بازدید کنندگان را از دست دهید.


7. فضای محدود
حساب رایگان حق استفاده از 3 گیگابایت فضای شما را به شما اعطا می کند. اگرچه این برای مبتدیان بیش از حد کافی است ، دیر یا زود متوجه خواهید شد که 3 گیگابایت برای میزبانی وبلاگ کافی نیست . ارسال ها و تصاویر شروع به جمع شدن می کنند ، و به سرعت ممکن است به حد مجاز برسید.

فقط برای مثال ، اگر عکاس باشید که می خواهد چند تصویر جدید در روز بارگذاری کند یا در جایی ضعیف باشد که هر تصویر در حدود 5 مگابایت باشد؟ فقط اجازه دهید آن غرق شود.

همچنین توجه داشته باشید که در حالی که می خواهید تصاویر ، اسناد ، صفحات گسترده و ارائه پاورپوینت را بارگذاری کنید ، مجاز به آپلود فایلهای ویدیویی یا صوتی نیستید ، مگر اینکه حساب را به روز کنید. می خواستم به میزبانی یک پادکست در سایت رایگان خود را؟ آیا احتمالاً قصد میزبانی فیلم های خود را دارید؟

به عنوان مثال ، اگر وب سایت خود را با Bluehost میزبانی می کنید ، علاوه بر داشتن یک راه حل کامل میزبانی وردپرس ، 50 گیگابایت فضای کم با 2.95 دلار در هر ماه بدست می آورید ، و قادر خواهید بود هر آنچه را که می خواهید بارگذاری کنید.

8. پولی برای شما نیست
اگر با قرار دادن پیوندهای وابسته در وبلاگ خود به فکر درآمد کسب کرده اید ، شانس ندارید زیرا WordPress.com این اجازه را نمی دهد. در حالی که استثنائاتی از این قانون وجود دارد ، بسیاری از کاربران به سادگی از لینک های وابسته استفاده نمی کنند.

تیزر وبلاگ نویسی کنیدَ

قالب وردپرس نحوه هدایت کاربران در وردپرس

 





:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: